top of page
  • Writer's pictureמוטי ב

אנחנו סטארט-אפ ישראלי משפחתי שמקדם חקלאות איכותית ולא מתפשרת


לפני 20 שנה קיבלה משפחת בן יוסף החלטה: להמשיך את עבודת האדמה במשק המשפחתי שירשו - אבל לעשות זאת בצורה שונה וחדשנית לחלוטין. הפתרון שמצאו הגיע ממסורת מרוקאית עתיקה, אך היישום נשאר ישראלי וצברי לחלוטין: "אנחנו עסק משפחתי בו שותפים כולם. האתגר והעשייה המשותפת הובילו לסיפוק אדיר"


במובנים מסוימים סיפור הקמת העסק הפרטי של משפחת בן־יוסף יכול להיות מקוטלג לצד סיפורים אחרים של סטארט־אפים ישראליים רבים המתפרסמים פה חדשות לבקרים. לא מדובר כמובן בסיפור הקלאסי והמוכר של חבורת יזמים יוצאי 8200 עם רעיון טכנולוגי בעל פוטנציאל גדול שהפכו אותו לחברה של מיליארדי דולרים. רחוק מאוד מכך. משק עצי הארגן שהקימה המשפחה מכפר הרי״ף ממוקם הרחק משדרות רוטשילד – ולא רק במובן הגיאוגרפי. אם נודה על האמת גם אין בו פוטנציאל עסקי שיניב מאות מיליוני דולרים ביום מן הימים.


ועדיין, גם אם במבט ראשון העסק נראה כהיפוכו המוחלט של הסטארט־אפ התל־אביבי המצוי – במבט מעמיק נגלה הרבה מן המשותף. כשצוללים פנימה אל הסיפור המרתק של המשפחה שהקימה כמעט מאפס את משק ARGAN-IL, מגלים את אותה הרוח היזמית והחדשנית. אותו חזון ומוטיבציה גבוהה – לקחת חלום ולהפוך אותו למציאות.


הכתבה פורסמה במקור במגזין פורבס. להמשך קריאה - לחצו כאן:






106 views0 comments
bottom of page